San Simeon - Reisverslag uit San Simeon, Verenigde Staten van Lise, Anne, Carmen, Hans - WaarBenJij.nu San Simeon - Reisverslag uit San Simeon, Verenigde Staten van Lise, Anne, Carmen, Hans - WaarBenJij.nu

San Simeon

Door: Lise

Blijf op de hoogte en volg Lise, Anne, Carmen, Hans

24 Juli 2010 | Verenigde Staten, San Simeon

Hallo Allemaal,

Vandaag zijn we aangekomen in San Simeon. Het plaatsje waar we morgen hearst castle gaan bezoeken. Maar laat ik voor de duidelijkheid nog even beginnen bij het begin.
We gingen dus donderdag uit San Francisco weg met de huurauto (die overigens prima is en alles past er prima in). Toen zijn we via Santa Cruz doorgereden naar ons hotel in Monterey Bay. In Santa Cruz was een attractie park op de pier aan het strand dus daar hebben we ons ook nog een paar uurtjes vermaakt toen we daar langs kwamen. Daarna reden we door naar het hotel. Het hotel was wel prima een verbetering ten opzichte van San Fransisco.
De volgende dag gingen we naar Monterey Bay. Daar had je heel veel zeeleeuwen. Ze lagen allemaal bij elkaar op de rotsen en er lagen een paar op 1 meter afstand! Was heel bijzonder op dat te zien. Toen hebben we daar bij Fisherman's Warf, dat is de pier, wat rondgelopen en genoten van de leuke sfeer en mooie omgeving. Daarna werd het tijd om een duik te nemen in de zee dus reden we naar het strand. Het was héél koud. Maar tenslotte zijn we bikkels dus we hebben gewoon lekker gezwommen (op mama na).
De volgende dag zijn we weer verder gereden naar San Simeon waar we ons dus op dit moment bevinden. We zijn door de 17 miles drive gereden. Dat was heel bijzonder om te zien. Hele mooie omgeving. We hebben zeehonden gezien en heel veel vogels en er liepen ook wat eekhoorntjes rond. De huizen die daar stonden van de mensen die daar wonen waren ook echt reusachtig! Wel aangenaam plekje als vakantieonderkomen (nadat ik eerst heel rijk ben geworden natuurlijk of Hemme koopt het gewoon voor me.)
Toen reden we verder langs de kust en we hebben ook nog heel veel zeeolifanten gezien die op het strand lagen te zonnen.
Toen kwamen we aan bij het hotel en het hotel is super! Heel luxe een heel fijn zwembad en een hele grote badkamer. We zijn dik tevreden.
Morgen gaan we dus hearst castle bezoeken en ik zal natuurlijk in het volgende verslag vermelden hoe dat was.

Veel liefs,

Lise & Hemme & De ranselaartjes

• 25 Juli 2010 - 10:12

Renate:

klinkt allemaal nog steeds erg gezellig. het weer zit hopelijk goed mee? hier regent het vandaag...dat is iets minder. Gezellig dat Hemme er ook bij is! nog een paar daagjes vor jullie daar. geniet er nog van! groetjes van ons

• 26 Juli 2010 - 10:06

Opa Van Vliet.:

Lieve Lise en de rest.

Gezellig hoor dioe berichten.
    Jullie zien wel heel veel daar.
    Vandaag is het onze trouwdag. Al weer 58 jaar, Waar blijft de tijd!!
    We zijn gewoon thuismaar wel met gebak.
    Het gaat hier verder goed.
    Veel lifs van oma en opa.

• 26 Juli 2010 - 11:29

Oma :

lieve alle vijf .het is weer een gezellige mael lise.jullie maken wel wat mee.en voor jou en hemme is het ook fijn zo samen. hemme moet wel erg hard gaan werken om zo/n huis voor jou te kopen en het moet wel groot zijn. we komen allemaal logeren.ha ha . hans nieco is heel ziekals jullie thuis komen zal hij er denk ik niet meer zijn vreselijk he.ik heb al afscheit van hem genomen.nu lieve kinderen nog een fijne vacantie heel veel liefs kus van oma anne vind jij het ook fijn groetjes en kus oma

• 26 Juli 2010 - 15:30

Koen En Wim:

Hallo daar!

Kan Hemme Hearts Castle niet voor je kopen Lise? Of vind je dat te klein ;-)
    Schitterend he! Wij zijn er ook geweest. Wat moet die man rijk zijn geweest!
    Leuk om jullie verhalen te lezen. We krijgen weer helemaal zin om ook weer naar Californie te gaan!

Veel plezier verder en de groeten!
    Koen en Wim.