Disney & Newport Beach - Reisverslag uit Newport Beach, Verenigde Staten van Lise, Anne, Carmen, Hans - WaarBenJij.nu Disney & Newport Beach - Reisverslag uit Newport Beach, Verenigde Staten van Lise, Anne, Carmen, Hans - WaarBenJij.nu

Disney & Newport Beach

Door: Hemme & Lise

Blijf op de hoogte en volg Lise, Anne, Carmen, Hans

01 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Newport Beach

Hallo Allemaal!

We zijn gister aangekomen in Newport Beach, onze laatste bestemming van de reis. Alles verliep prima alleen hadden we allemaal nog een disney-jetlag want we waren vrijdag in Disneyland! We hebben ons record van 2 jaar geleden verbroken. We zijn namelijk niet 14 uur maar 15 uur in Disneyland gebleven en met reistijd erbij zelfs 16 uur.
Nu nog even over Disney. Het was heel leuk, we hebben ons heel erg vermaakt. Het was er druk, maar we hebben van de drukte weinig last gehad door onze slimme aanpak om de rijen te omzeilen met speciale pasjes (de fastpass). We hadden die pasjes op tijd gehaald zodat we in de ochtend al heel veel atracties gedaan hadden. In de middag hebben we de parade gezien. Die was leuk, maar niet zo leuk als 2 jaar geleden en al helemaal niet zo leuk als de show in de avond. Die was echt geweldig! In het donker met heel veel water- en lichteffecten wat gevolgd werd door een supermooie vuurwerkshow. We hebben ons dus goed vermaakt en we waren echt kapot na die dag. We hebben veel beleefd in een dag maar het is wel de meest slopende manier om Disney te bezoeken. Meteen daarna zijn we lekker ons bed ingedoken omdat we de volgende dag weer naar het volgende hotel gingen.
Het hotel valt ons echter een beetje tegen. We zitten wel heel dicht bij het strand maar dat is het ook wel een beetje. De pier van Newport beacht zit veel verder dan gedacht en het hotel is erg gehorig. Maakt ook niet zo heel veel uit, want we gaan vandaag toch de hele dag op het strand zitten met Ernestine, Fred en Matthijs die ons elk moment kunnen gaan vergezellen.
Gister hebben we dus lekker op het strand gelegen en we zijn gaan eten bij de italiaan naast ons hotel. Het is natuurlijk geen echte italiaan, want de Amerikanen hebben geen idee hoe het echte italiaanse eten proeft (wij wel natuurlijk!), toch was het wel lekker hoor, want we gaan er vandaag weer lunchen met Ernestine, Fred & Matthijs.

Liefs,
Hemme & Lise & co

• 02 Augustus 2010 - 09:23

Opa Van Vliet:

Weer goed gelezen en dat
    gaat nu naar oma na het printen.
    Oma is een paar weken geleden gestruikeld op onze slaapkameren heeft een voetbeentje gebroken en een bloeduitstorting in haar knie.
    Het gaat nu redelijk, maar ze heeft nu een week loopgips en morgen over 2 weken worden er weer foto,s gemaakt om te zien of de genezing goed gaat.
    Haar knie zit nog in een strak verband en daar heeft ze nog wel pijn aan.
    Ik heb jullie dat niet eerder laten weten,omdat jullie nu vakantie hebben maar ik vind het niet leuk als jullie het bij thuiskomst niet weten. Wij zullen dus zelf niet zo hard lopen. In huis mag ze met de rollator voorzichtig lopen maar op straat mag ik de rolstoel duwen. Wel een zware klus, maar het gaat!!

• 02 Augustus 2010 - 18:13

Oma :

lieve kinderen jullie hebben weer heelveel gezien ik kan het niet voorstellen hoe groot dat wel moet zijn. wat vervelend voor je moeder maarja het had nog erger kunnen zijn het is wel zwaar zo n rolstoel duwen.anne wat leuk die vlechten in je haar. wat fijn zo n dagje met jullie beste vrienden nu nog 2 dagen dan zijn jullie er weer liefs kussen oma