pech pech pech maar we zijn er! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Lise, Anne, Carmen, Hans - WaarBenJij.nu pech pech pech maar we zijn er! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Lise, Anne, Carmen, Hans - WaarBenJij.nu

pech pech pech maar we zijn er!

Door: Lise

Blijf op de hoogte en volg Lise, Anne, Carmen, Hans

03 Juli 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo Allemaal!

We zitten nu even bij te komen in de starbucks en aangezien we daar internet hebben kan ik weer een stukje schrijven.
De reis verliep slecht. Het begon goed, we kwamen op tijd in amsterdam aan inchecken ging allemaal prima en we waren op tijd bij de gate. Daar aangekomen konden we maar niet het vliegtuig instappen. Dat kwam doordat er geen piloot was (die zou eraan komen). We hadden geen idee wat er aan de hand was maar we mochten het vliegtuig binnen met de boodschap dat de piloot er zo aan zou komen. Oke, prima een kwartiertje vertraging. Althans, dat dachten we. We hoorden in het vliegtuig dat onze piloot hartproblemen had gekregen en naar de dokter moest. Maar goed dat dat niet in het vliegtuig gebeurde maar er moest dus een ander komen en daardoor hadden we 1.5 uur vertraging. Het probleem was dat we nog over moesten stappen! Daar hadden we nog maar weinig tijd voor. De KLM had we geregeld dat er iemand zou staan die ons (in totaal 16 mensen die met virgin moesten doorvliegen naar New York vanaf ons vliegtuig). We werden in een bus gedropt en bij het goede gebouw afgezet. Daar moesten we echt nog heel ver rennen en er stond op de borden dat de gate aan het sluiten was dus we zetten het op een rennen! Ondertussen zagen we nog dat NL met 2-1 voorstond tegen brazillie maar ik kon alleen naar de stand kijken want ik moest meteen doorrennen! We kwamen nog wel op tijd aan. Wat nog wel een probleem was, was dat we 4 aparte stoelen verspreid over het vliegtuig hadden. Uiteindelijk hadden mama anne en papa 3 stoelen naast elkaar en zat ik ergens alleen. De vlucht verliep verder prima maar aangekomen op het vliegveld van New York kregen we door de vertraging een ander groot probleem: GEEN BAGAGE!! RAMP! We hebben nu nog steeds geen bagage. Vanochtend gebeld en ze zeiden dat er 3 (!) tassen onderweg waren. We hebben alleen 4 tassen dus er is er 1 weg. Jullie horen nog wel hoe het afloopt maar op dit moment is het allemaal erg vervelend!
We hadden in het hotel ook nog de verkeerde kamer, ze hadden onze reservering niet goed verwerkt dus we kregen een smoking-room. Dat was ook niet gewenst maar als het goed is worden we vandaag naar een andere kamer verplaatst en krijgen we morgen gratis ontbijt in het hotel!

Nu even de leuke dingen. Dankzij de jetlag waren we allemaal rond 6 uur wakker. Toen hebben we nog wat gerommeld in de hotelkamer en daarna hebben we ontbeten bij starbucks. WE zitten midden op times square dat is echt geweldig! De gebouwen zijn hier zoo hoog en we zitten zelf op de 34e verdieping. De lift hier is net een achtbaan hij gaat supersnel! een soort vrije val, voelt wel grappig als je erin staat.
We zijn vandaat met de boot langs het vrijheidsbeeld gegaan. Dat was wel leuk. Het is hier erg warm dus het was wel lekker om even met de boot te gaan.
Daarna zijn we met de metro naar central park gegaan. HEt was alleen te warm om daar echt eeen wandeling te maken dus we zijn teruggelopen richting het hotel en gestopt bij de starbucks waar ik nu zit. De rest heeft me ondertussen verlaten en is wat ondergoed enzo gaat kopen want dat is natuurlijk ook wel handig als je geen bagage hebt!
Ik heb al wel even kunnen winkelen en het eerste jurkje is ook alweer binnen maar echt uitgebreid nog niet dat doe ik de voglende keer. We zitten hier tenslotte nog 5 dagen en hopelijk komt onze bagage snel!
even balen balen dus maar ik ben ervan overtuigd dat het allemaal wel weer goed gaat komen!

Geniet daar thuis of waar jullie ook zitten ook maar lekker van je vakantie en vergeet niet ons landje te steunen bij het voetbal! Wij zullen het hier ook gaan kijken in de middag.

Tot de volgende keer!
Liefs,
Lise & de rest

• 03 Juli 2010 - 21:51

Debbie:

Aghh! wat kut van jullie bagage en de reis erheen, begint wel lekker de vakantie, maarja van nu af aan gaat alles goed!
    Fijne vakantie!

Kusjes xxxxxxxxx

• 04 Juli 2010 - 08:08

Erik:

nounou, dat is een minder begin van de vakantie! hoop dat jullie snel jullie spullen weer hebben, en anders heb je een zeer goed excuus om allemaal mooie dingen te kopen daar ;-)

geniet er van!

xxx

Erik

• 04 Juli 2010 - 08:21

Yvette:

Oooo mijn God lise wat een problemen maar het komt vast goed! Veel plezier nog.

• 04 Juli 2010 - 11:02

Laurien:

Ah, echt balen. Maar toch, je zit in Amerika !
    Weet je wat echt chill is > ik ga misschien vliegen!!! Leen en ik mogen met kennisen van ons een week mee naar Barcelona, hoe cool is dat. En dan moeten we er misschien heen met het vlioegtuig. Dat wordt de eerste keer van mijn leven.. whaha.
    XXxxxx.

• 04 Juli 2010 - 11:43

Renate:

dat is wel een beetje jammer zit even niet mee. hopelijk toch nog heel veel plezier maar ik denk dat dat wel goed komt. zoals Erik al zei nieuwe kleren kopen is ook wel leuk maar ja...hebben jullie wel voor de eerste dagen wat spullen?

bedankt voor jullie foto's, berichtjes en post. ben nog steeds een het genieten van de vele foto's van iedereen.
    have fun daar!
    groetjes

• 04 Juli 2010 - 14:42

Ernestine:

Och lieverds wat een pech - niet leuk - ik hoop dat jullie bagage snel komt!
    Liefs uit Nederland van
    Ernestine en mannen