hot hot hot! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Lise, Anne, Carmen, Hans - WaarBenJij.nu hot hot hot! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Lise, Anne, Carmen, Hans - WaarBenJij.nu

hot hot hot!

Door: Lise

Blijf op de hoogte en volg Lise, Anne, Carmen, Hans

06 Juli 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo Allemaal!

We zitten nu even bij te komen in de starbucks want het is bloedwarm buiten! Boven de 35 graden en zelfs in de avond koelt het niet af. Het is te warm om buiten te lopen daarom zoeken we maar de airco op.
Toch hebben we natuurlijk nog wel wat gedaan want hoe vaak kom jou nou in New York? Daarom zijn we gister naar de plek gegaan waar het worl trade center stond. Ze zijn daar nu weer opnieuw aan het bouwen, er komt nu 1 heel hoog gebouw. We zijn daar ook naar het museum gegaan. Dat was wel heel bijzonder. Er waren daar allemaal verhalen van slachtoffers en vrijwilligers en er waren ook allerlei flimpjes. Was heel bijzonder om te zien. Het voelt ook wel verdrietig om daar rond te lopen. Er hangt echt zo'n verdrietige sfeer want het is natuurlijk ook heel erg wat er toen was gebeurt
Daarna zijn we gaan shoppen want in de winkels is airco! Ik heb weer aardig wat ingeslagen en mama ook. Toen in de avond heel lekker gegeten en vanochtend was het plan om gezellig in chinatown rond te lopen maar.... het is te warm! We zoeken zo straks een gezellig plekje op om ons landje te steunen met het voetbal en daarna zien we wel weer waar we belanden!

Morgen vliegen we door naar salt lake city en dan gaan we de bush bush in... ben benieuwd hoe dat gaat worden! Jullie horen het allemaal nog!

Groetjes,
Lise & de ranselaartjes

• 06 Juli 2010 - 20:06

Koen En Wim:

Hallo Ranselaartjes!
    Wat een watjes zeg... ;-)
    In de woestijn in Australie was het pas warm! En daar is nergens airco...
    WE zijn gewoon jaloers hoor!
    Veel plezier in het Westen van de VS. We zijn benieuwd naar de rest van de verhalen!
    Veel vakantiegroeten van ons.

• 07 Juli 2010 - 19:28

Renate En Frans:

lekker warm hoor, dat is het hier ook hihi. en dat shoppen let je op dat je koffer niet te vol zit straks ;) (dan doe je gewoon wat oude kleding weg kan natuurlijk ook).
    groetjes van de heer en mevrouw Martens :D

• 11 Juli 2010 - 09:35

Oma:

lieve alle vier wat genieten jullie en wat zien jullie veel liefs