Weg met de camper! - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Lise, Anne, Carmen, Hans - WaarBenJij.nu Weg met de camper! - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Lise, Anne, Carmen, Hans - WaarBenJij.nu

Weg met de camper!

Door: Lise

Blijf op de hoogte en volg Lise, Anne, Carmen, Hans

18 Juli 2010 | Verenigde Staten, Salt Lake City

Hallo Allemaal!

Ons laatste dagje met de camper is eindelijk voorbij! Morgen leveren we hem in en dan vliegen we naar San Fransisco waar hemme ons tegemoet komt!
De afgelopen dagen hebben we niet zoveel gedaan. Mama heeft antibiotica en daardoor voelt ze zich alweer een stuk beter. We hebben 3 dagen terug jackson bezocht, een echt cowboy stadje. Het was wel leuk om daar even rond. Ze hadden daar politie als cowboy te paard. Er hing een leuk sfeertje maar het was er wel heel warm.
Daarna zijn we doorgereist naar bear lake. Een drukke camping met veel kleine kinderen en een heel heel vol zwembad! De naam, bear lake, zegt het al, het plekje lag aan een meer. We hebben alleen geen plek gevonden waar we bij het meer konden komen dus zijn we maar bij de camping gebleven waar ook genoeg te doen was. We hebben daar 2 nachten gestaan en vandaag zijn we doorgereist naar Salt Lake City. Ik had nog het adres opgezocht van een winkel waar uggs, dat zijn laarzen, in de aanbieding waren maar dit winkel hebben we niet kunnen vinden. We hebben daardoor nog wel even met de camper door salt lake city gereden maar we vonden het niet echt een mooie stad. Er waren wel heel veel mooie kerken. Dat komt omdat er in de staat utah veel mormonen leven en die gingen daar vandaag allemaal
naar de kerk.
Daarna zijn we naar de camping gereden en die is ook prima. Anne is nu met een paar Nederlandse meisjes aan het spelen en papa zit met zijn nieuw gekochte ebook te spelen. Mama is aan het lezen dus zo doen we allemaal waar we goed in zijn.
Morgen dus San Fransisco waar Hemme ook zal zijn en dan gaan we reizen langs de kust!
Tot de volgende keer,

lise en de rest.

• 19 Juli 2010 - 09:52

Opa Van Vliet:

Hallo allemaal. gezellig weer wat van jullie te horen.
    Jullie beleven wel heel veel.
    Heb je straks nog tijd om te schrijven Lise als Hemme er is. Doe hem maar veel groeten van ons.
    Hier verder aller nog hetzelfde veel liefs van oma en opa.

• 19 Juli 2010 - 19:43

Oma:

hoi lieve kinderen wat fein voor jou lise dat hemme er bij is anne kan zich alleen ook wel ik vermaken hoor he anne hoe gaat het met jou /ik ben vandaag met erica en hella wezen varen het is bij ons ook maar mooi weer wijhebben ook vacantie hoor nu lievers nog veel gezellige dagen ikhoor wel weer van jullie liefs oma