Camper! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Lise, Anne, Carmen, Hans - WaarBenJij.nu Camper! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Lise, Anne, Carmen, Hans - WaarBenJij.nu

Camper!

Door: Lise

Blijf op de hoogte en volg Lise, Anne, Carmen, Hans

09 Juli 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo Allemaal,

Het is zover we zitten in onze camper! Er waren nog wat complicaties zoals 2 uur wachten bij het ophalen en een deur die vast zat maar inmiddels is alles weer opgelost.
Het hotel waar we in sliepen in Salt Lake city was super! Jammer genoeg bleven we er alleen maar om te slapen en gingen we daarna meteen door naar de camper maar het was wel een heel mooi hotel.
Gister hebben we nadat we de camper opgehaald hadden de hele dag gereden. Toen kwamen we uit bij een camping waar geen beheerder was. Je moest het geld in een soort doosje doen en dat was het. We zitten nu in de staat idaho en ze vertrouwen elkaar gewoon heel erg vandaar dat je dat soort dingen hier ook tegen komt. Niemand die je controleert.
Toen zijn we vanochtend weer doorgereden en aangekomen bij west yellow stone waar we gewoon internet hebben en een heerlijk zwembad. Daar genieten we nu ook van want morgen gaan we voor 4 nachten de bush bush in en hebben we geen bereik, tv, computer, internet dus dat wordt nog even afzien vooral omdat we dus ook niet zeker weten of we wel die finale kunnen kijken nu ons eigen landje er eindelijk eens in staat!
Zodra het weer kan horen jullie iets van mij en dan ook meer over de bush bush!
Jullie allemaal een fijne vakantie toegewenst!

Liefs,
Lise & co

• 10 Juli 2010 - 08:40

Opa:

Hallo allemaal. Heel gezellig, dat we weer wat van jullie horen.
    Gisteren is zoon Ben geweest en heeft hij een gemakkelijker manier om de site te vinden op de computer gezet.
    Het is nu zo bekeken. Veel liefs van oma en opa.

• 10 Juli 2010 - 14:54

Ernestine:

Hallo allemaal,
    Leuk hoor, zo'n vakantie verhaal! Straks veel plezier in de bush...
    Wij kunnen nog net de WK finale kijken en de volgende ochtend vroeg gaan we zelf op weg naar de VS. In Phoenix kan het toch niet warmer zijn dan hier; pfff, wat een hitte 35gr. en windstilte. Geen weer om te strijken...
    Heel veel liefs en tot gauw, Ernestine en mannen

• 11 Juli 2010 - 11:01

Oma :

hallo lieve kinderen. ik denk dat ik iets verkeerd doe want mijn berichtje komt nooit aan. nu is manouche er en die gaat het even proberen.

• 11 Juli 2010 - 11:03

Oma:

ja hoor nu weet ik hoe ik het moet doen. ik wacht op het volgende bericht.

• 13 Juli 2010 - 02:06

Matthijs:

we hebben verloren.......
    met 1-0, gescoord door Spanje in de 116 minuut.
    Dat is jammer, de scheidsrechter was super streng en partijdig. Hij deelde iets van 10 gele kaarten uit en er waren er ongeveer 7 voor NL.
    Heitinga kreeg in de 2e verlenging ook nog voor de 2e keer geel en moest eruit.
    Wij zijn nu in het hotel, het is 4 uur 's ochtends in Nederland en 7 uur 's avonds hier. Het is buiten 42 graden en donderdag gaat het 47 graden worden. Nu uitpakken en naar bed!!!
    Groetjes, Matthijs, Ernestine en Fred

• 13 Juli 2010 - 08:46

Oma:

hoi lieve kinderen het is vandaag dinsdag en het elftal is in amsterdam om gehuldigd te worden het was een vreselijke wedsrijd ik ga vanmiddag bridge het is nu 20 graden en geen 35 meer ik heb er niet veel last van gehad we hebben zaterdag een leuk feest gehad van suzan en pascal heel veelliefs anne gaat het met jou ook goed heb je ook leuke dingen gekocht kussen van oma