Alles weer goed - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Lise, Anne, Carmen, Hans - WaarBenJij.nu Alles weer goed - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Lise, Anne, Carmen, Hans - WaarBenJij.nu

Alles weer goed

Door: Lise

Blijf op de hoogte en volg Lise, Anne, Carmen, Hans

04 Juli 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo Allemaal,

Goed nieuws! De bagage is weer terecht. Gisteravond om 12 uur schrokken we wakker van de telefoon met de mededeling dat de bagage naar boven kwam. Vanochtend konden we dus eindelijk weer onze eigen dingetjes gebruiken! Was wel weer heel fijn. Alle koffers waren er dus het was verder allemaal prima.
We hebben ook een andere kamer gekregen op een lagere verdieping (De 19e) maar het is nog steeds hoog en nog steeds enge lift die op een soort vrije val lijkt! Maar wel beter dan de vorige want het stinkt er niet naar rook.
Gisteravond hebben we heerlijk gegeten in een cubaans restaurant. Deze avond iets minder bij een normaal amerikaanse tent die heel druk was. ze doen allemaal heel aardig in die restauranten omdat het geld voor de bediening niet bij het eten zit verwerkt dat staat apart op de rekening en je bent niet verplicht om dat te betalen dus moeten ze wel aardig doen.
Wat ons hier erg tegen valt is het weer. Het is hier of te warm of veel te koud! Dat komt doordat het buiten bloedwarm is, het is nu 10 uur 's avonds en nog steeds heel benauwd. Binnen is het heel koud omdat overal de airconditioning op de hoogste stand staat. Te hoog vinden wij. Dat is dus een beetje balen.
Verder was vandaag weer een dagje met shoppen en we hebben even een "pitoresk" new yorks wijkje bezocht waar het heel bijzonder moest zijn en waar alle sterren zouden wonen (dat zei het boekje...) maar we vonden het niet zo bijzonder en het was te warm om lang te blijven rondlopen.
Net hebben we even naar het vuurwerk gekeken want het is hier independence day. Daar merk je verder niet veel van maar er was net wel vuurwerk dat was heel mooi.
Morgen maken we waarschijnlijk een bustochtje en dinsdag gaan we voetbal kijken en daarna vliegen we naar salt lake city.
Volgende keer weer meer!

Liefs,
Lise & de rest

• 05 Juli 2010 - 09:20

Willemijn:

Lise!

Gelukkig dat alles weer terecht is! Geniet van je vakantie.

xx

• 05 Juli 2010 - 09:34

Anja :

Hallo Lise en de rest,

Fijn dat de bagage er weer is, wat een avontuur met de vluchten!
    Goede reis verder in Amerika............. zonder oponthoud!
    Liefs,
    Henk en Anja

Ps. Lise, heb je een foto van je vriend. Ik ben een beetje nieuwsgierig.

• 05 Juli 2010 - 18:12

Oma:

lieve kinderen als ik het zo zie hebben jullie het wel gezellig. het is hier ook erg mooi weer, maar niet zo warm als bij jullie. woensdag ga ik bij de trouwerij van suzan kijken en zaterdag is het feest veel liefs kussen van oma

• 06 Juli 2010 - 10:45

Ceylan:

Gelukkig is de bagage weer terecht, hahaha! veeeeeeeel plezier nog!
    xxxxxxxxx