We zijn er! - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Lise, Anne, Carmen, Hans - WaarBenJij.nu We zijn er! - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Lise, Anne, Carmen, Hans - WaarBenJij.nu

We zijn er!

Blijf op de hoogte en volg Lise, Anne, Carmen, Hans

13 Juli 2013 | Indonesië, Sanur

Lieve Allemaal,

Ik kan het bijna niet geloven, maar hier zit ik dan: op Bali! De lange reis waar we lang naar hebben uitgekeken is nu echt begonnen. Een lange reis was het zeker! We hebben van deur tot deur er ongeveer 24 uur over gedaan. 2 keer moesten we overstappen waaronder op Abu Dabi. Was heel grappig om ook nog even een korte stop in het Midden-Oosten te hebben gemaakt. Allemaal vrouwen in boerka's en mannen met rare tulbanden om hen heen. Ondanks dat we op het vliegveld waren keken ze mij toch wel een beetje raar aan aangezien ik niet echt hele bedekkende kleding aanhad...

Het appartement is geweldig. Het is eigenlijk geen appartement maar een villa. We hebben een privé-zwembad en een heerlijke tuin waarin we vandaag de hele dag lekker hebben gelegen. Het ontbijt werd vanochtend geserveerd op ons terras. Heel gevarieerd. We hadden fruit pannenkoeken, yoghurt, eieren, croissants noem maar op! Gelukkig waren we allemaal redelijk bijgeslapen dus onze jetlag is alweer een stuk minder!

De mensen hier zijn heel erg aardig en beleefd. Overal waar je loopt zeggen mensen je gedag en je krijgt meestal dan een hele dikke glimlach terug. Door het personeel wordt je op je wenken bediend. De mensen zijn wel een beetje opdringerig in winkels en bij taxi's omdat ze natuurlijk zoveel mogelijk aan ons rijke toeristen willen verkopen... Ze staan met 3 personen bij 1 kledingrek in een winkel en zodra je ook maar kijkt stormen er 2 mensen op je af om te vragen welke maat je wil en vervolgens allerlei andere kleren erbij te pakken die je helemaal niet mooi vind...

Sanur is dus redelijk toeristisch! Ook qua eten. In alle tentjes kan je wel pasta of een hot dog of zoiets bestellen. Gelukkig is er ook wel Indonesisch eten en dat is zeker niet verkeerd! We blijven hier nog 4 nachten relaxen en dan trekken we door naar Ubud. We hebben de komende dagen niet echt activiteiten gepland. We zien wel waar we zin in hebben, dat is tenslotte waar vakantie om draait!

Heel veel liefs,
Lise

• 13 Juli 2013 - 22:41

FEM:

Dat klinkt heerlijk!!! Geniet lekker van alles en groetjes aan iedereen, FEM